Kızlar 34+4 haftalık hamileyim dün nst ye girdim beni akşama kadar bırakmadılar 4 defa nst ye girdim bebeğimin kalp atışı 180 cıkıyor korktum bişeymi oluyor diye Dr lar cık hareketli bebek oldugu için heyecan yapıyor dedi varmı başına böyle bişey gelen bilgisi olan