Aycans benimde asagi yukari 22. haftadan beri yüksek tansiyonum var, tansiyon ilacina basladik önce günde bir taneydi sonra yetmedi üce cikardilar. Son bir kac haftasina kadar gayet iyi ilerliyordu tansiyonum fakat suan 36+1iz ve yine yükseliyor.
Tansiyonu kesinlikle ihmal etme, kontrol altinda olursan hic birsey olmaz Allahin izniyle.
Bana haftaya suni sanci verecekler daha fazla beklemek istemedikleri icin. Ama bunu her doktor farkli yapar sanirim. Gecmis olsun 🌸