dilem-55 Arkadaşlar bir şey danışmak istiyorum yarın 33.haftama giricem ve son iki haftadır bir bardak sütlü Türk kahvesi içiyorum kafein zararlı biliyorum ama sütü sade içemiyorum içine bi kaşık Türk kahvesi koyuyorum bunun bi zararı var mıdır acaba ? Hergün içtiğim için endişelendim.
ozgeya dilem-55 günde bir bardak kahvenin bir zararı yok normalde doktorum söylemişti.ama ben zaten içmiyorum ama senin yaptığın gibi yapıyorum,sade süt içemediğim için.bunu da danıştım bir sorun olmaz aşırıya kaçmadığın sürece dedi
Kubraozdemirr dilem-55 günde bi tane türk kahvesine izin veriyo doktorlar bence bi problem yok bende sade süt içemiyorum kakaolu cam süt alıyorum mopaştan
Muhammedamine dilem-55 ben 18 haftalığım bende içiyorum sütlü türk kahvesi ben çayda içiyorum iki fincan abartmadıkça problem olacagını sanmıyorum