GgKk654 merhaba, hamile kalmadan önce rahmimde birden fazla polip olduğunu öğrendim. Doktorum Hamile kalırsam çocuğun poliplere tutunabileceğini ve düşük olabileceğini söylemişti. Bu yüzdende hemen ameliyat etmek istedi fakat ben emin olamadım. (gittiğim hastane özeldi.) sonra biri devlet biri yine özel (köklü bi hastane) olmak üzere 2 hastaneye daha gittim. İkiside şuan yaşımın ameliyat için çok genç olduğunu poliplerin belirli zamanlarda çıkıp tekrar kaybolabileceğini söyledi. Ve ameliyattan vazgeçtim. 6 ay sonra hamile olduğumu öğrendim. Hamileliğimde birçok doktora gittim poliplerimin olduğunu söyledim ve hepsi normal karşıladı. Şuan 29+6 haftalık hamileyim. Çok şükür bir sıkıntı yaşamadım.