Benim hamilelik belirtilerim adet dönemiyle tamamen aynıydı. Sadece adet ağrısı başladıktan sonra adet oluyordum. Ancak döneminden 1 hafta önce aralıklı ve kısa süreli kasık ağrısı yaşadım. Adet ağrısı olmadığına da adetim gecikince karar verdim. Göğüsleriniz tam tersine patlayacak gibi şişiyor. Ağrısından uyuyamadığım oldu. Hamileyseniz de şişer yani.