Ayaz2016alya2022 Ocakta dogum yapacaklar Toplanin nasil gidiyor hamilelik benim kusma bulanti halsızlık mıde yanması uykusuzluk 😞
Yagmur34 Ayaz2016alya2022 ben varım 🙋♀️benim uykusuzluk cok nadir sancım oluyo ara ara bazen iştahsızlık gün sayıyorum bitsin diye
Cidella Ayaz2016alya2022 benim de aksine iştah açıklığı var😅 ara ara regl sancısına benzer yalancı sancilarim oluyor. Geceleri de zor uyuyorum nefesim daralıyor gibi oluyor yan yatınca.
bilmemkiii Ayaz2016alya2022 ben ocak 13 te bugün konustuk tarihi kasik ağrım var ilac verdi akintidandir diye mantar var aşırı derecede ve de kansızlık bakalım bekliyoruz 😔
Dilarasoysal Galiba artık ya uykusuzluktan bi köşede bayılıcam ya da kaburgamdan olucam tekmeleri sağolsun🥲az kalınca günler geçmiyor gibi