gamzeliimsak yok tüp bebek değil kendisi annemin ve teyzemin de doktoruydu ben de öyle devam ettim. Kızıma gebeyken doktorum Zeki hocaydı. Kanamalı ve sıkıntılı bir gebelikti. kızım erken doğdu 2. Gebeliğimde 4. Ayda düşük yaptım. Bu gebelikte de ilk günden beri kanamalarım var gebeliklerim çok sıkıntılı geçtiği için Zeki hoca gibi işinin ehli tecrübeli bir doktorla devam etmem gerekiyordu Çok ama çok memnunum. Allah kucağımıza almayı nasip etsin