Kesinlikle tavsiye ederim. Doğumdan önce kullanmaya başlamıştım. Doğumdan sonrada çok kullandım. Bırakmaya niyet ettiğim zamanlar iç çamaşıra değdiği için çok acıyordu yine takmaya devam etmiştim. İkinciye hamileyim yine doğuma 1 ay kala başlayacağım inşallah