Kızlar bişey sorucam benım detaylı ultrasonda doktor herseyı normal ama sol el yumruk demişti ve 36 haftadayız sol elini bi türlü göremedim gıstermedı hiç sizce normalmi sizdede bıle olup dolduğunda sapa saglam cıktıgı oldumu nen baya endişenlenmeye basladım çünkü 😔