Boğaz enfeksiyonu ve faranjit olmuşum, kanımda da az bir şey enfeksiyon çıktı. 18 haftalık hamileyim. Ateşim hiç olmadığı için ilaç başlamadı doktor. Ancak ateşi dahiliye doktoru takibe aldı. Kadın doğum doktorum Ateş çıkarsa bebeğe enfeksiyon zarar verir, ateş olmadığı sürece enfeksiyondan korkmuyoruz dedi. İnşallah olmaz ilk bebeğimi kaybettim ikinci bebeğimi de kaybetmek istemiyorum. Öksürükte var kasıklarım ağrıyor artık. Dahiliye doktoru bol bol sıvı tüket dinlen dedi. Bu şekilde enfeksiyon atlatan oldu mu ne yaptı ? Herkes dikkat etsin boğaz enfeksiyonunun mevsimiymiş