Umutsmom Geçmeyen vajinal enfeksiyonum var antibiyotik fitil kullandım geçti sonra geri başladı , 36. Haftam…yaşayanlar var mı??
Ege25 Umutsmom aynı sorun bendede var canım ve gece uyuyamıyorum 😢doktorunuz nededi 3antibiyotik kullandım fitil kullandım ama yok yine başlıo 😢
Bsraozer27 Ege25 doktor bilincli bi sekilde yaziyor zaten fitil oldugu icin sorun yok yani en azindan doktorm oyle soyledi hamilelikte hemen hemen her kadinin basina geliyor
Umutsmom alparslanin_annesi bende ağrı yok, kaşınma yok sadece akıntı var..vajinal doğuma engel midir acaba
Bsraozer27 Umutsmom hemen hemen ve yogurtmsu gibi kati oluyo bazen vajinadan fitil olarak kullandm ben bi kere de agizdan toz vermisti iyi geldi ama yine oluyor ya en iyisi fitil