Merhaba arkadaşlar dün kürtaj oldum çok doktora gittim ilk doktorum bebeğin oluştuğunu ama gelişemediğini söyledi diğer doktorum boş gebelik bebek yok dedi kese patolojiye yollanmış içinde bebek var mı yok mu belli olur mu bir de neden olduğu çıkar mı?