Selamm kızlar direk konuya gireyim ; artık dayanamıyorum agrılara şuan 23 haftalığım ve vajinamda okada kötü bir agrı var ki anlam veremedim ne sebeple Agrıdıgını .kontrolüme henüz var ondan dolayı sizlere danışayım dedim. Siz de yaşıyormusunuz , normalmidir acaba ???