Merhaba hanımlar 7. Haftadan beyri düşük tehlikem var iğne vuruldum progestan ilaç aldım ama hala devam ediyor ara ara lekelenmelerim oluyor şuan 10+6 oldum tehlikem.nezaman geçer sizce neden böyle oluyor genelde hep istirat ediyorum . Lavoba ve yemek için birtek ayağa kalkıyorum. Ne yapmam lazım Benim gibi olan varmı acaba ?