Ayyysss bana doktorum hiç belirti arama olmayacak olursa da ilaçlardan ya da psikolojik dedi. Gerçekten de olmadı ben hatta tutmadı sandım. Ama dinlemeyin kendinizi. Varsa da ilaçlardandır. Taze transfer oldu iseniz çatlama iğnesi vs yapıyordur. Rahim dinlendirilip olan transferde pek rastlanan bir şey değil. Tabi bünyeye göre de değişiyor.🥰