Merhaba canım öncelikle dilerim herşey gönlünce olur😍🙏🏻🤲🏻 Ben opu sonrası transfer olana kadar yediklerime içtiklerime çok dikkat ettim paketli gıda hazır ürün hiç yemedim diyebilirim bu süreye kadar hergün taze sıkılmış havuç ve nar suyu ve mevsim meyvelerini yemeye dikkat ettim hergün yarım avakodo yedim 2 günde bir haşlanmış yumurta yedim genellikle sebze yemeği ve haşlanmış kuzu eti tarzı yemekler yedim haşlanmış tavuk fırında balık filan transferden sonra ilk 5 gün duş almadım ve yemek ve lavabo harici hiç yerimden kalkmadım 5. Günün gecesi duş aldım kendi kendimi motive etmek için eşimle birlikte cafeye gidip sıcak süt içtim evdede ballı yanında incir ceviz badem yedigim süt tabağım oluyordu hergün 1 avuç kabak çekirdeği tükettim ben kimseye söylemedim yani eşimde söylemedi psikolojik etkilenmemek icin eşim biraz rahatsızım dedi ve ailelere yemeğe dahil gitmedik eşim 7 gün evdeydi bu sürece bana hep o yardımcı oldu 8. Gün evde yaptığım testte pozitifi gördüm 12. Gün beta verdik suan 4+6 yız Allahım sana ve isteyen tüm arkadaşlarıma nasip etsin canım beniiim eger aklına bisey takılırsa mutlaka sor yardımcı olurum🙏🏻❤️🥰m060918