Ebrucukm Tecrübeli anneler henüz doğum yapmadım ama sütüm yetmez veya az olursa diye en iyi süt çayı ve en iyi yenidoğan maması önerilerini alabilir miyim şimdiden teşekkür ederim 😊
Kevsersepettttt Ebrucukm Rezene ama aktardan alın ve sma die bi mama var anne sütüne en yakın oymuş die görmüştüm instgramda bi ankette