Ela532 eğer panik atağınız varsa evet . Ben kendimi normal doğuma hazırlamıştım sezaryeni hiç araştırmamıştım düşünmemiştim kendimi hazırlamamıştım buradaki sezaryen postlarına bakmıyordum bile 🤦🏼♀️ O yüzden ameliyat anında çok panik oldum kendimi kontrol edemedim normal doğum yaparmış gibi feryat figandım ama acı hissetmiyorsunuz sadece dokunuşları baskıları hissediyorsunuz bebek çıktıktan sonra uyutmuşlardı beni artık bağırışlarıma dayanamayıp 🤦🏼♀️😂