Rumeysaakyr
Eğer adetten hemen sonra yumurtlama zamanın olmuşsa ve tabi yapmışsanız çok büyük ihtimalle test yapsanız çıkar. Bende aynı öyle olmuştu sendeki belirtiler hepsi vardı. Gündüzleri hiç uymayan ben gözüm hep kapanıyodu. Bide gaz problemi de oluyodu baya şiddetli gaz sancısı. Inşallah her şey gönlünüzce olur bide adətime 3 gün kala net 2 çizgi çıkmıştı