Merakliduygusal Kızlar sağlık personeliyim, Ocak ayında tayin istemeyi düşünüyorum ve şuan da doğum sonrası izindeyim, tayin hakkım varmı ? Aranızda tecrübeli yada bilgisi olan varmı