İlaç yutamama sıkıntım olduğu için maltofer yazmıştı doktorum, 3 aydır onunla devam ediyorum. Tadı güzel, ama ilk zamanlar kabızlık yaptı, kefir komposto vs. gibi besinlerle destekleyince rahatladım. Dışkı rengi de siyaha dönüyor tabi görünce korkmayın normal.