Bebekisteyenn bende bizimkiyle karsilastirdigima göre baktim da doktor önemli olan morfoloji demisti ki sizin morfoloji yüksek bizimki 1 di sadece . İleri hareketlilik vs de düşük sizin ama bizim daha düşüktü doktor bir vitamin verdi en az 3 Ay kullan dedi ki 3.aya bile gerek kalmaz dedi hakkatten 3. Kutuyu aldik bide gebe olduğumu öğrendim o ay 😀 vitaminle düzeliyor yani