Beyazguvercin2 açıkçası kafamın en karışık olduğu mesele bu oldu. Dahiliyecinin verdiği ilacı kullandım, kendi doktoruma da sordum kullanabilirsin dedi. Tiroid düşüklüğü gelişim geriliği, erken doğum gibi durumlara sebep olabiliyor dedi. Ama bu ilacı kullanırken ayrıntılı ultrason için iyi bir perinatologa gittim, ona söyledim durumu. Bana kullanma ilacı, belli ki gebelikle ilgili bir durum, eğer sen bu hormonu dışarıdan alırsan bebeğin kendi vücudu bu hormonu üretmeyi yavaşlatacak, senin tiroidin düşükken onda da tiroid yüksekliği sorunu olacak falan dedi, 32. Haftada tekrar gel bebeğin tiroid taramasını yapmamız lazım dedi. Çok korktum, dahiliye kontrolü gelince doktora anlattım durumu. Günde iki kere kullanmakla bebeğe geçmez rahat ol falan dedi. Yarın tekrar kontrole gideceğim ama inan kafam aşırı karışık kullanmaya devam ediyorum, bıraksam erken dogum riski diyor, devam etsem bebekte hipotiroidi riski diyor. Anlamadım gitti 😭😭😭