Sezeryandan 10 gün sonra irin gibi bi sıvı geldi dikişlerimden. Orda bakteri ürüyomuş yatış yaptılar 1 haftadır hastanedeyim. Bakterinin adı enterecoccus feacalis. Her ggün sıkmalı pansuman ve antibiyotik tedavisi yapıyolar. Daha önce başınıza geldi mi lütfen yardımcı olun