glsmdgn 34 +4 haftalığız.dün Dr mutlaka ol dedi. İlk dozu oldum. Akşama doğru kolum ağrımaya başladı ama tüm kolum değil, iğne vurulan yer Bi karış kadar öyle. Hafifte baş ağrısı oldu. Ağrı kesici vs kullanmadım. Bugün ikinci gün Bi yan etki yok başka 😊şifa olsun inşallah. Bebişim in hareketleri de iyi çok şükür 🙏 ikinci doz zamanı gelene kadar doğurmazsam, Dr da ol derse olurum 🥰 bu zamana kadar korktum bişey olur vs diye. Ama artık yeni virüsler çıkmaya başladı. Emzirme döneminde de olsam bebişi 1 gün emzirmioz sanırım. O yüzden olma kararı aldım. İlerde Bi sıkıntı olmaz inşallah. Allah korusun 🤲🙏