5.5 Yıl Sonra İkinci Bebeğim Dünyaya Geldi Son Günlerde Çok Gergin ve Mutsuzdum İkinci Çocuk Olunca İlk Çocuk Ne Olacak Nasıl Seveceğim Alışabilecek Miyim Diye Ağlayıp Duruyordum Ama O Kadar Güzel Oluyormuş Ki Sanki Tanıdığım Çok Sevdiğim Biri Uzaktan Gelmiş Gibi Hiç Sıkıntı Çekmedim Kızıma Doğduğu An Alıştım 😍 İlk Doğumumu 41+3 de Epidural Normal Doğum İle Dünyaya Getirmiştim 3200 kg doğmuştu
Kızımın Kilosu Önden Gidiyordu Normal Yapamayacağım Diye Düşünmeye Başlamıştım Artık 39+2 de Sabah Muayenem Vardı Orada Kilosuna Bakıp Değerlendirme Yapılacaktı Gecesinde Hafif Hafif Sancılarım Oluyordu Sabah Hastaneye Gittiğimde Düzenli Kasılmalarım Çıkmıştı Bebeğin Kilosu da 3800 3900 gözüküyordu Doktorum Muayene Edeyim Kasılmaların Düzenli Dedi 2.5 cm Açılmam Varmış Hastaneye Yatış Yapıp Süreci Orada Bekleyebileceğimi Söyledi Ama Ben Eve Gitmek İstedim Yürüyüş Yaptım, Sıcak Duş Aldım, 40 Tane Squat Yaptım 7 Hurma Ve Yarım Ananas Yedim 🤭 Doktorum Mutlaka Enerji Veren Şeyler Ye Demişti
Akşam 8 Gibi Sancılarım Artmaya Başlayınca Hastaneye Gittim Nst Sonrası Açılmaya Baktılar 5 cm Olmuştu Yatışım Yapıldı Doktorum ile Epidural Olarak Konuşmuştuk Zaten Yaklaşık 1 Saat Anestezi Doktorunun Gelmesini Bekledim O sıra Sancılarım Daha Çok Sıklaştı Doktor Geldi Epidurali Yaptı Oh Be Dünya Varmış Dedim Gerçekten 🤭 Bulan Kişiden Allah Razı Olsun 🙏🏻 Tekrar Kontrol Ettiklerinde 7 cm Olmuştu Açılmam Artık Sancı Hissetmiyordum Rahat 2 Saat Geçirdim Sonra Birden Afedersiniz Büyük Tuvalet Gelmiş Gibi Bir Baskı Hissetmeye Başladım 23.30 da Tekrar Baktılar Doğuma Alacağız Ama Bebek Biraz Yukarıda Dediler Benim İlk Doğumumda da Bebek Kanala Girmemişti Bunda da O Şekil Oldu Pozisyonları Doğruydu Ama Yukarıdalardı Neyse Sonda Takıp İdrar Torbasını Boşaltılar Baskılar İyice Artınca Hemen Doğum Haneye Aldılar 23.50 de 3 Ikınma Sonucu Kızımı Kucağıma Aldım 3560 Kg doğdu 🤭 3 Dikişim Oldu Şimdi Çok Rahatım Çok Şükür Rabbim İsteyen Herkese Sağlıkla Kucağına Almayı Nasip Etsin Kolay Doğumlarınız Olsun 🙏🏻😍