Ben ilk gebeliğim de almıştım başta küçük olduğundan çok net duyulmutı duyulmuyor ama 10. Haftadan sonra cildinize sürdüğünüz herhangi bir yağ ile kayganlaşınca yüzey ses daha iyi duyuluyor memnunum yani insanın içini rahatlatıyor tekmeleri hissedene kadar 😊