Sevcan24 öncelikle geç döllenme olabilir ve bebeği 9. haftada bile daha yeni görebilirsiniz.bunun dışında zayıf biri olmama rağmen 6+3 te doktor karından keseyi bile göremedi.vajinal bakalım dedi ve biz vajinalle kalp atışına kadar duyduk çok şükür.sakın modunuzu düşürmeyin.kendi adıma 10 haftalık olana kadar karından çok zor görüyorlar benim ve ne göbek var ne yağ var bende.tutunduğu alanda saklanabiliyormuş bazen ufak yaramazlar.herşey güzel olacak merak etmeyin🥰🥳