Kızlar normalde gözlük kullanıyorum ama gözlük kullandığım halde bazen uzaktaki yazılar bile bulanık
Şuan 31+4 haftalığız bayadır bu sorun var doktora sordum gebelikte böyle bir şey olamaz göz numaran ilerlemiştir dedi devletteki doktor 🤷♀️
Özeldekide hamilelikte olabileceğini söyledi şaşırdı iki doktor farklı dedi bilgisi olan veya bu durumu yaşayan varmı?