tokmak_gamze İyi günler kızlar bi sorum olacaktı 6+1 günlük gebeyim bebegin bgn kalp atısını falan duydum fakat dünden beri gelen bi lekekenmem var doktorum progeston verdi boyle bise basına gelen varmı acaba nekadar sürede lekelenmeniz durdu
dilaraulusoy tokmak_gamze kanama bile geldi pazartesi böyle şeyler olabilir yatın dinlenin. Bende kese dışında ufak bi kanama vardı ondan gelmiş. Leke geldiği zaman bişey yoktu o haftalar da şuan 11 haftalık bitmek üzere
hygc3 ilk haftalarımda 10 gün kadar sürdü 15 haftalığım hala lekelenmem var ama bebeğim gayet sağlıklı. progestan kullanıyorum proluton iğne vuruluyorum. doktorunuzun tavsiyelerini bire bir uygulayın, verdiği ilaçları aksatmayın ve hep dinlenin
tokmak_gamze Evet sürekli dinleniyorum inslalah benimde saglıkla büyür bebeğim cok tedirginim açıkcası ama kötüde düsünemk istemiyorm acıkcası
Carriebradshow Benim ilk haftalarda olmadı. Ama 13. Haftada aniden çok kanamam oldu. Şimdi 16. Haftadayım üç haftadır sürekli lekelenme devam ediyor, hiç bitmeyecekmiş gibi geliyor artık. Pruloton iğne ve progestan fitil kullanıyorum.