Elaz tercih meselesi tabi ama doğum sırasında eş,anne gibi birinin olması hoş olmuyo bence. O anın görülmesi bana göre hoş bi durum oluşturmuyor. Doğum biter üst örtülü bir şekilde görünür ama doğum sırasında sizde kendinizde olmuyosunuz zaten agrıdan. Ki luan covidden dolayı devlet hastaneleri refakatçiyi zor alıyor mahremiyetten dolayı hiç zannetmiyorum alacaklarını.