EmiliAmirli Selam arkadaşlar kürtajdan kaç gün sonra regl oldunuz? 32 gün geçti hala olmadı biraz tedirgin oluyorum.Allah kimseye yaşatmasın ama budurumu yaşayanlar yardımcı ola bilir mi?
Lionfamily EmiliAmirli bence doktora git cnm benime öyle olmuştu sulu ultrason yaptı yapışıklık varmış tekrar operasyon geçirdim öylelikle adet gördüm muhakkak dokotra git
Blossom00 EmiliAmirli rahim işlem görüyor sonuçta kuzum 45 güne kadar normal bekle gelir o gelmezse de doktara gidip söktürücü kullanırsın korkutma kendini☺️
EmiliAmirli Rina Yukardakı arkadaş beni biraz korkuttu 😁 mende 45 güne kadar normal olduğunu biliyorum
EmiliAmirli Lionfamily anladım seni rahatsız etmiş bu durum zaten.Hemde içerde bir şeyler doğru gitmezse zaten ağrıyla falan kendini belle eder.Çok şür hiç ağrım sızım yok.sadece edeti bekliyorum