Ben şunu merak ediyorum saçma gelebilir ama ilk hamileliğim hiç bir bilgim yok. Sezeryan istiyorum, ya bebek sezeryan gününden önce gelmeye kalkarsa, sezeryana yetişemezsem, bebek kanala falan girerse ve normal doğurmak zorunda kalırsam. Böyle bir ihtimal var mı. Normal doğumdan çok korkuyorum da