Kizlar 10 gundur zaten adet sancilarim var geceleri uyku uyutmuyor adet sancısı hicbirsey diyebilirim ama bir turlu o duzenli olan sancilar gelmiyor alttan resmen bicak batiyor hicbir is goremiyorum takıldım kaldım böyle napicagimi sasirdim bi akil verin bu arada bu ilk de degil aslinda ikinci çocuğum ama nedense cok farkli