alparslanin_annesi Ne yaptınız nasıl gidiyor gebelik hazırlıklar yaptınız mı başlandı mı karın fotolarınızı görelim nekadar büyüdü
MerveeD alparslanin_annesi benım karnım bellı degıl diyecek kadar az bu hafta hc hissetmedim hamile degıl gibiyim mıde bulantım da gectı sadece sabahları su ıcersem bulanıyor alısverıse daha baslamadık %80 kız dedi bu ayın 20 sinde kesınlesınce baslayacagız inşallah kısmet olursa
Semra12344 alparslanin_annesi bende nisan sonu cnm Mayıs sayılırım🥰 şuan 20 haftalık olduk ben cinsiyeti 12. Haftada öğrendim o zamandan beri çoğu kıyafetini hastane çıkışları zıbınlar tulumlar alt üst Takımlar çoraplar Müslün örtü battaniyelerini bornoz küvet setini biberon ve emziğini aldım. İsimli hastane çıkışını sipariş ettim. Artık yavaş yavaş büyük şeylere geçeceğim cnm 🧿senin hazırlıklar ne durumda☺️
heleninannesi06 alparslanin_annesi karnım biraz büyümüş olsaydı hemen atardım ama hiç belli bile değil 😕😃 cinsiyetini öğrendikten sonra zıbın beşli hastane setlerinden aldım detaylı başlamadım 😃
Msl_ege alparslanin_annesi mayıs sonu haziran başı bizimde :) 14+4 üz yarın cinsiyet öğrenmek için gidicem umarım öğreniriz :) oğlumda 1 temmuz doğumlu 2.5 yaşında . erkek olursa sadece bi hastane çıkışı ve bikaç 5 li takım alcam o kadar herşey var 😅 deterjan şampuan emzik bez ıslak mendil gibi kişisel şeyler alıncak .
alparslanin_annesi MerveeD bende hastaneden çıkamıyorum 😂 6 serum yedim baktim iyi gelmiyor evde sızlamayan geldim çıkışını istedim 😂😂😂
alparslanin_annesi Msl_ege ahahah ne güzel işte bizim daha ilk olacak ne alınacağını bile bilmiyorum daha ben 😂😂😂
dml33 Msl_ege aynen bnde hsziran ama sezrryan olcm ilktn dolayi mayis sonuda olabilir kizim var kız olursa pek masraf olmuck😅😅beşik bebek arabası puset ana kucagi var buyuj şeylerden kurtuldk en azindn
kayraninannesii alparslanin_annesi akşamları göbeğim çıkıyor sabahları yok gibi resmen 😂 daha hazırlığa başlamadık erken diye aadece bir kaç biseyi var oglusumun💙
alparslanin_annesi kayraninannesii o yediklerimizden bende de aynı 😂😂😂😂 ben daha almadım bisey ama başlayacağız bakalim
Kubra_elif_ahmet alparslanin_annesi Sanırım en büyük karın benim sanki 6 ayı bitirmiş gibi duruyor 😂henüz hazırlığa başlamadık cinsiyette öğrenebilmiş değiliz 🤷🏻♀️
alparslanin_annesi Kubra_elif_ahmet ahahah bende çıkmasın die dua ediyorum saolsun artık yavaştan başladı benim karın da
Kubra_elif_ahmet alparslanin_annesi Etsen ne fayda 🤷🏻♀️insan hiç bişeyin içine sığmaz mı sığmıyorum alışverişe gitmem lazım fiyatlar aldı başını gidiyor öyle tuhaf bir düzen
papatya56 16+3 haftalığım hiç bisey almadım serklajlıyım dışarı çıkamıyorum 6 7 aylık olunca eşimle annem alıcak İnşallah mayısın 25 gösteriyo dogum Rabbim hepimizin kucagına almayı nasip etsin 🤲🏻
Msl_ege dml33 eşime diyorum bedavaya geldi bu bebek 😂😂😂 a dan z ye herşey var evde 3 yaş olcak araları . iyiki dağıtmamışım eşyaları . şuan mevcutta elimizde olan şeyleri bi daha asla alamazmışız zaten
Elanurgvn61 alparslanin_annesi https://imgyukle.com/i/kM3Omc bizimde Nisan sonu gibi inşallah ❤ Doktorum da çok şaşkın karnıma iç karnım olmadığı için fazla çıktı karnım çatlaklarım falan oluşmaya başladı oğluşum biraz çektiricek bana🥰🥰 Daha hazırlıklara başlamadık kasık agrimiz ve bel ağrısı dışında güzel geçiyor ❤
dml33 Msl_ege aynen bnmde 3 yaş olck sakladım hep 2. Içın yada ablama kardeşime veririm diye şuan çok pahali