Merveilgaz Kızlar doktor kontrolune hangi aralıklarla gidiyorsunuz? Her defasında ultrason yapılıyor mu?
yigitegenin_annesi1 Merveilgaz zararlı diye duymuştum o yzüden doktolar ayda bir çağiiryor son haftadaym iki haftada bir gel dedi
Algorab Merveilgaz ultrason ses dalgasi herhangi bir kimyasal ya da nukleer kalinti icermiyor.zarari yok diye soyledi benim Drum.Ksfaniza taliliyorsa drunuza danisabilirsiniz.Ben 2 haftada 1 gidiyorum
Melikeakarsu kahvesever__ 2 aymi 😳cok degil mi hic cagirmasin daha iyi normalde ayda bir gitmek makul
ipekveatlas riskli gebeliği olanlar sürekli gidiyor kontrole bence bi zararı yoktur. ben 3 haftada 3 kere girdim çünkü bebeğimde sorun vardı. yani sanmıyorum bisey olcağını her hafta giden bile var
_ipekkkkk Merveilgaz Zararlı diyende var demiyen de ayda bir gidiyorudm şekerden dolayı 2 haftada bir gidiyorum
Aslylmz Ayda bir gidiyorum suan. Ciddi bir zarar gibi değil verdiği ses dalgaları bebeği rahatsız etme durumu var sadece o yüzden cok sık girip bebeği strese sokmak iyi değilmiş ama gerekli durumlarda tabiki giriliyor.
kahvesever__ Melikeakarsu 😄😄 ay sesli güldüm valla ben yurt dışında yaşıyorum burdaki doktorlar böyle maalesef Türkiye gibi değil o yüzden 😂🤣
Merveilgaz kahvesever__ bende yurt disindayim burda cogu insan hamilelik doneminde sadece 3 ,4 defa ultrasona giriyor
Melikeakarsu kahvesever__ Bende yurt disinda yasiyorum almanya da köln de ama burdaki doktorum beni ayda bir cagiriyor hep Evet turkiyedeki doktorlar da ayda bir cagirir arkadas iki ayda bir deyince cok geldi gozume iki ay cok degil mi
Ozlem2206 Merveilgaz ayda bir çağırıyor doktorum ama 36dan sonra 2 hafta veya 1 haftaya kadar sıklaşıyo kontroller bebeğin durumuna göre
kahvesever__ Melikeakarsu ben Fransa’da yaşıyorum bizim burdaki doktorlar böyle maalesef 2 ay önce gittim utarsyona kalbinin sesini fallan duydum aradan 2 ay geçti bu ayın 18 inde gidip cinsiyetini öğrenecem yani her yurt dışı bir değil maalesef
Merveonay Merveilgaz ilk başka “iki hafta da bir gittim sonra 3 haftaya çıkardı şimdi 1 aya çıkardı ama doğuma yakın gene haftada bir bile gidilecek her defasındada bakıyor doktorlar bizden daha iyi bilir muhakkak 👍🏻
Melosunannesi 34+1 im şimdiye kadar haftada 1 gittim bundan sonra haftada 2 kez görmek istedi riskimden dolayı zararlı olcagini sanmıyorum