Babycira Kızlar 10+2 yim İzmir Bergama devlete gidiyorum. Doktorum Özgecan hanım çok kibar ve nazik biri. Ama devlette doğum yapmaktan korkuyorum. Daha şimdiden düşünceler içindeyim. Devlette doğum yapıp memnun kalan var mı>!!<
Hellili Babycira hastaneden hastaneye değişir ben şimdiye kadar özel takipliydim 35 haftaya geldim devlete gitmeye başladım bana devlet hastanesindeki doktorlar daha özgüvenli geldi bulunduğunuz yerde devletin doğum hastanesi varsa tavsiye ederim devlet hastanelerinin müdahale yetkileri daha geniş