incikinannesi Dun acayip şekilde baskı vardı vajinamda bebeğin hataketleri de baya asagidaydi korktum bende çok tuvalete gittim ellerimi guzelce yıkadım hani dedim acaba kese falan aşağı mi geldi cokasagida hissettim çünkü parmağı mi biraz içeri soktum ama çok degil ve ipi fark ettim kalın sert bir ipti çok korktum tabi doktora sordum doktor alınması kolay olsun diye ipi uzun bıraktığını söyledi ama bilemiyorum korkum var hala dikiş tutmadı mi acaba diye