Şurda bekliyim bende 18+4 sol kasıkta batma ve inanılmaz ağrı var, doktora sordum enfeksiyon vs çıkmadı rahim bu haftalarda diğer haftalara göre daha hızlı büyüyormuş bebekte büyüme atağı geçireceği haftalara geliyormuş bu yüzden bağlar gerildiği için ağrı oluyormus doktorum böyle söyledi ama yine de bu ağrı normal mi acaba diyip huzursuz oluyor insan ve yürümek bile acı veriyor..