GamzeDurmus Arkadaşlar 7+2 haftalık hamileyim kese etrafında kanama var dedi doktor daha önce başına gelen var mi nasıl sonuçlandı kanamam vs yok
gldn065807 GamzeDurmus benimde vardı 5 haftamda başladı 12 haftama bitmişti iğne ve progestan kullandım hala kullanıyorum progestan dikkat et olabildiğince yat lavoba dışı kalkma inşallah rahmin büyüdükçe kapanır
derindemir GamzeDurmus bende 6+4 üm bende de var aynı durum.progestan 200 lük fitil olarak kullanıyorum.doktorum bebek rahim duvarına yapışırken böyle şeylere sebep olabilir korkma demişti.sadece ilişki yasak onın dışında hayatına normal şekilde devam et dedi
Msl_ege GamzeDurmus benimde oldu o zamanlarda hafif kanamam da olmuştu iğne yapıldı progestan kullandım istirahat verdi bi de doktor ama 2.5 yaşında bi çocuğum var pek mümkün olmadı . 2 hafta sonra kontrole gittiğimde geçmişti
Mimik Kardesimin esi de ayni sekilde, kese etrafi kanama vardi… Progestan ve istirah vermisti doktor… Endise etme insaAllah sorun oomaz… Kizi dogmak bilmedi, 41. Haftada mecburu sezeryan oldu🤭
Deeenizcim Ben de 12+4 gebeyim hala devam ediyor kanama iğne ve hap verdi doktor ona devam ediyorum progestan hapı 9 ay kullananlar bile varmış içini ferah tut dinlen yorma kendini
GamzeDurmus Deeenizcim bende normalde progestan fitil kullanıyorum günde 2 kere baska birsey vermemişti ama makattan ilaç vericem dedi doktor tahlil sonuçlarımı bekliyorum suan
GamzeDurmus Msl_ege bende progestan kullanıyorum ve ağır iş yapma dedi doktor ama daha tahlillerime yeni bakılacak
zeynnn5441 GamzeDurmus Bende de olmuştu progestan fitil vermişti doktor onu kullana kullana zamanla geçmişti
Semanurelkun GamzeDurmus bende de vardı ama doktorum normal geçer haftaya dedi. İlaç falan hiçbir şey vermedi
gldn065807 GamzeDurmus oda progestan gibi düşük önleyici iğne ben hem onu hem iğne kullandım ilk haftalar 3 günde bir sonra hafta bir iğne oldum