AE2022 ben büyüyen beşik aldım ama pişmanım . keşke montessori alsaydım . bebekken zaten yatırmadım anne yanı vardı bi de çünkü . büyüdü bu seferde uyanınca tutunup kalkmaya başladı yükseğe de getirsem korumalığı kaç kez son saniye tepe takla düşecekken yakaladım bi de kamera kullanıyodum yani uyanır uyanmaz fırlayıp gidiyodum ama ben odaya yetieşene kadar kalkıuodu sıpa . şimdi 2.5 yaşında , korumalığı çıkarıp büyüttük normal yatak yaptık korumalık alıp öyle yatıyor . ama 2.5 sene kullanılmadan durdu yani öylece . odası da öyle bebek odası gibi değil sade bi oda takımı . uzun yıllar kullansın diye böyle seçmiştim ama montessori daha mantıklı sanki