Ftshn Benim de sizin gibi sayılır mthfr homozigot ve pai heterozigot. Kimyasallar düşükten sayılmıyor aslında. Kese görünümüyle hamilelik başlıyor deniyor. Hatta kimyasal en baştan sorunlu gebelik bittiği için en iyisi deniyor. Benim de yazın 8,5 haftalıkken kalbi durduğu için kürtaj oldum. Hatta iğneye de başlanmıştı ama faydası olmadı. Sonraki gittiğim doktorlar bu genlerdeki pıhtılaşmaya kan sulandırıcı iğneye gerek yok dedi. Biraz bizim doktorlar gereksiz yere veriyormuş hatta yurt dışında mthfr e bile pıhtılaşma için bakılmıyormuş. Bana hamile kaldığımda yüksek dozda hiç bırakmadan folik asit ve belki coraspin verilecek. Lupus, factor 2-5 vs de sorun olsa o zaman iğne gerekirdi dedi 3 farklı doktor. Siz ve eşiniz kromozom analizi yaptırdınız mı? Eşlerden birinin kromozomlarında sorun varsa genetik tanılı tüp bebek öneriliyor. Bazen de işte kromozomlar temiz olduğu halde şansa yumurta ve sperm bir araya gelince kromozomda sorun olabiliyor😕