haticeeeyy Deniz_yavuz benim ilk dogumum 39+2 de oldu. Onceki gun sabah nisanim gelmisti sonra yavas yavas sancilar gelip gitti gece hastaneye gitmistim öglende dogurmustum. Simdi 39+1 haftalik oldum bekliyorum bende 🤭
Deniz_yavuz haticeeeyy beyaz akintiniz arttimi böyle kremsi sıvı bişey geliyordu o artarmis doğum yaklaşırken