Kızlar gebe degilim bence ama 5 gün adetin gecikti 6.gün sabah cok koyu ve az Pet doldurmucak sekilde adet oldm ben adet oldm sayıyorum ama normalde 4 5 ğün sürer 2 gün sürdü ve sonra sildim zaman gelen bazen acık pembe bazen camur gibiydi suan dada ara ara silince cok acık pembe gelyo 2 3 ğündr de aniden sol gögsüm okadar yanıyorki ucu böyle nasl desem bilmym ama 5 saniye sonra gecyo ve gözle görülür sekilde büyüdü gebe olma ihtimalim varmı bilmyorm ama basına gelen varmı merak ettm uzun oldu hakkınızı helal edin