lamisrtky Bu sabah ultrason yaptırdım kese gördük, hcg 256 çıktı. Fakat kanamam oluyor, doktor dedi bir şey yok bebek duvarı kazdığı için kanama olabiliyor, ama ben korkuyorum, bu yaşayan var mı? Her şey normal mı?
derindemir lamisrtky o betayla kese görmenizzz İMKANSIZZ.1500 den sonra kese görünür o da çoğu zaman ancak vajinal olarak
SekerDehasi lamisrtky Yerlesme kanamasi olabiliyor . Benim 1 hafta sürmüştü . Dusuk önleyici fitik ve igne kullanmistim . Cok şükür simdi dogdu kizim 6 aylik oldu . Dikkat edin kendinizi bu surecte yormayin . Sizde sag salim alin kucaginiza inşallah ☺️