Melis3333 yaşadığın hiç bişey den umutlanma belirti arama canım ilaç etkisi diyenlere hep kızmıştım ama doğruymuş hepsi ilaç etkisi oluyor . Kaşık ağrısı , kasıkta batma , karın agirisi , göğüslerde ağrı ve hassasiyet hatta sızlama , mide bulantısı , sürekli uyku hali …. Bunların hepsi ilaç etkisi 2 transferimde de yaşadım ikisi de negatif . Ama kimisinde de bu belirtiler hamilelik belirtisi oluyor kendini çok dinlememeye çalış