Semra12344 hellonus 20+1 den selamlar cnm bende hafif bel ağrısı oluyor oda hızlı ve uzun yürüyüş yaptığımda
hellonus Semra12344 benımde 20+1 canım aynen dun bıraz avm gezdık bugun belım agrıyor detaylıya gıttın mı canım
Semra12344 hellonus aynen ayakta durunca oluyor cnm ya normalde hiç bir şey yok. Cumartesi gideceğim inşallah sen girdin mi detaylıya
Semra12344 hellonus valla çok heyecanlıyım en son 17. Haftada görmüştüm bakalım ne kadar oldu kilosu falan çok merak ediyorum. İnşallah güzel geçer cnm ya. Yarında tetenozun ilk dozunu olacağım sen oldun mu
hellonus Semra12344 uok canım olmadım saglık ocagı aramadı 🙁 bende cok merak edıyorum ya gün sayıyoruz resmen detaylıdada InsAllah bısey cıkmaz hem korkuyorum hem cok merak edıyorum Allah saglıkla kucagımıza almayı nasıp etsın 🤲🏻
Semra12344 hellonus amin inşallah cnm benim🥰 ben sağlık ocağına 18. Hafta kontrolüne gitmiştim o zaman aşı randevularını verdi diğeri de 1 ay sonra istersen bir uğra sağlık ocağına onların aramasını bekleme