Bende sizlerle aynı sekildeyim içimde hep bir korku ama 33 sene yüz üstü uyumusum malum karnımdan dolayı yatamıyorum hep soluna diyorlar sola saga ne kadar dönsemde hep sırtı üstü buluyorum kendimi hepimiz aynıyız demekki hemen kalkıp kızım iyimi acaba birşey oldumu kaygıları yaşıyorum her gece rabbim evlatlarımızı korusun inşalllah bize bağışlasın