Ben şahsen ilk tableti bitirdim sonra aynı sekilde miyde bulantısı çekiyodum içince sürekli kullanmıyorum biraz da eski kafalıyım eskiden annelerimiz vitamin mi kullandı tabi şahsi düşüncem isteyen içer istemeyen içmez ama sen bilirsin yatarken içmeye çalış yada gece uyku sersemine içip uyuman iyi olur bulantı içinde doktor ilaç veriyor ve eğer sürekli kusuyorsan acilde serum takıyorlar.sağlıkla gelsin 💕 💞