Merveilgaz Bende 57 ile başladım dümdüz karnim vardı. 25. Haftaya girdim benim bile yok, dışardan belli olmuyor hamile olduğum. Çıplak karna bakınca da çok çok hafif sanki yemek sonrası şişkinlik gibi. Ki zaten gaz ve şişkinligi fazla olan biriyim, hamilelikte daha çok oluyor. Erken yani